Beställning!


Har klickat hem den här boken!


Har ju snart läst ut sista Twilight-boken och behöver nåt nytt att läsa!
Och vad passar bättre då än den här superfina och underbara boken?!

Låg tätt intill Christian inatt och snosade in mig i hans hår och då gick det upp för mig
att det här är killen som jag ska gifta mig med!
Lyckligare tjej existerar inte, tro mig!♥

Du som ser ut som du har någon kär
så våga att visa hur lycklig du är
Ta vara på stunden så mycket du vill
så stannar den kvar lite till

Du kanske tvekat att sagorna finns
så låt denna dagen bli något du minns
Och strunt i att undra hur allt nu gått till
för du har ju fått den du vill!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0