Bröllopsmässa!


Den 29 - 30 januari är det bröllopsmässa i Stockholm!! Såklart att vi ska dit! Christian är trulig som vanlig och vill helst inte åka alls... "Det är faktiskt min jobbhelg...!" Jamen kolla om du kan byta med nån då!! Sånt här får man bara inte missa!!!

Har läst igenom en av mina två bröllopstidningar jag fick i julklapp! En massa inspiration får man, men man ser också vad man inte vill ha! Och det är ganska mycket när det kommer till mig. Kräsen som en gnu är jag!

Imorrn ska vi ut och kika på mellandagsrean och jag ska kolla lite extra efter en diditalkamera! Köpte en till Christian när han fyllde år, men det var en billig helkass sak som tar en timme på sig att ta ett kort. Funkar inte riktigt...! Vill ha en kamera som går snabbt och lätt med ett litet tryck och som tar bra bilder! Får se om vi hittar nån!

Då kanske det blir lite mer bilder i den här bildlösa bloggen! Hehe!

Dags att ta på sig lite mer fina plator för nu ska man snart iväg och kolla på fotboll!

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: veronica

vad roligt med bröllopsmässa:)

2011-01-06 @ 21:52:02
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0