Christian svarar!


Vad har M för:
ögonfärg - grönblå
skostorlek - 37 men ibland 36 
BH-storlek? - 80 B

Vad har M för personnummer?
1987 10 03

Vad vill M göra om 5 år?
Bli mamma och vara ihop med mig såklart!!

Vad tycker M är godast — fisk, kött eller grönsaker?
FISK!!!

Vill M ha överdelen eller underdelen av frukostfrallan?
Överdelen såklart, det vill ju alla

Vilket TV-program tvingar du dig till att titta på för M:s skull?
Vänner...utjatat!!!

Vad har M för dåliga sidor?
Att hon är jävligt envis och aldrig ger sig när vi disskuterar!
 
Vilken är M:s tuffaste skiva?
Hon har ingen, det är bara pojkband!
 
Vilken är M:s sämsta skiva som spelas regelbundet?
Hon spelar inte så mycket skivor som tur är!

Är M rädd för något?
Spindlar!!!!!

Finns det något som du hoppas att M:s kompisar utsätter henne för på möhippan?
Inget speciellt... jag hoppas bara dom är snälla mot min flicka!

Hur många gånger i sitt liv har M flyttat?
3 gånger

Vilka av M:s favoritgrejer kan du räkna upp?
Färg - Rosa!
bil -  En mattsvart Lamborgini!  
djur -
en liten kissekatt!
mat - pizza!
musik - hon är jävligt blandad men pojkband, typ Westlife och Il Divo tror jag!
film - 300 och twilight vet jag att hon gillar

Finns det någon person som M beundrar?
Näää det tror jag inte...

Varför vill du gifta dig med M?
Hon är mitt allt och jag älskar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0