I heart winter!


Varför längtar folk till sommaren för?? Den mysigaste tiden på hela året är ju NU! December är ju den bästa månaden ever!

Varför??

* Du kan mysa ner dig i soffan varenda kväll med miljoner tända ljus!
* Eftersom det är så kallt, halt och snöigt ute så behöver du inte ha dåligt samvete för att du sitter inne och ugglar hela dagen!
* Du behöver inte vara lika tetig med nyrakade ben varenda dag eftersom du alltid täcker över dom med jeans, leggings eller strumpbyxor!
* Känner du dig, liksom jag, lite småfläbbig?? So what?! Det här är oversizade myströjornas tid!!!
* Mat och julgodis hör decembermånaden till! Vräk i dig!! Du behöver inte komma i nån bikini än på några månader!
* Dålig hårdag? Spelar roll! Du har ju mössa på dig 24/7 i princip!

Det här var några av mina anledningar till att älska vintern! Dock längtar jag ju som en galning till sommaren också, men det beror ju på vårat stundade bröllop! Annars skulle jag gärna njuta av värmeljus och snö mycket mer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0