Julklappar 2010


* Guldhalsband med hjärtan
* Parfym (Avril Lavigne)
* Läppstift
* Läppglans
* Sminkväska
* "Solsidan"-boxen
* Julgodis-bok
* Presentkort
* Två bröllopstidningar!!
* Kincet Work out
* Serveringsfat
* Uppläggningsskålar
* Parfym till håret
* Duschcreme & bodylotion
* Cosmopolitan-glas
* Pengar till Turkiet-resan
* Ram och fotoalbum till bröllopskort
* Almenacka
* Sötaste väggalmenackan med massa bilder på Aylin & Isabella
* Underkläder
* Guldörhängen från SNÖ


En massa underbart fina saker fick jag! Tack för allt!!
Halsbandet, godisboken och "Solsidan"-boxen fick jag av Christian!♥ Blev så glad!!

Av mig fick Christian ett armband och boxershorts! Trökiga presenter?? Ja jag vet!
Men han fick sin riktiga julklapp när vi var i Göteborg; en asasnygg skinnjacka och en halsduk! Han är så grymt snygg i detta!

Christians finaste julklapp tycker jag var halsbandet från Dyrberg/Kern som han fick av Christoffer!
Snyggaste halsbandet jag sett till en kille! Är kär i alla deras smycken efter att ha kikat in på hemsidan!


Nu väntar sängen för jag är trött som en gnu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0