Julkonsert och värdpar!


Det har vi varit på nu! Finns inga ord för hur otroligt bra det var! Har fortfarande ståpäls över hela kroppen! Hade förberett mig på en konsert med en massa goa och fina julsånger, och visst var det det! Men höjdpunkten kom när Fredrik sjöng "My heart is yours" Norges bidrag i ESC!
Då fällde jag både en och tre tårar kan jag säga! Åhhh, helt underbart! Det är en av dom finaste låtar jag vet!

Sen sjöng han "Min plats på jorden" och "Time to say goodbye" och mina tårar fortsatte! Magiskt!!! Hade velat höra dom tusen gånger om! Det bästa jag hört tror jag! Hatten av, Fredrik! Det var en grym konsert!

Är fortfarande lite till mig trasorna så nu ska jag lugna nerverna med chips, dipp och en film ihop med Christian!♥

Förresten så är värdparet klart nu! Två personer som vi verkligen litar på att dom fixar den här uppgiften och som kan skälla på folk om det blir fel och som även kan slänga ut aset fulla människor på festen sen!
Christoffer (Christians bror) och Stina (Min brors flickvän) blir vårat värdpar! Det kommer bli sååå bra! Är så glad att ni ville ställa upp! Ni är bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0