Lite roliga frågor!

Frågor om det förflutna

Hur träffades ni?
Träffades första gången i rasthallen, det ledde till en nyårsfest som ledde till snack på msn som ledde till utbyte av mobilnummer som ledde till en promenad som ledde till att det blev vi!!

Vad gjorde C så speciell för dig?
Han hade otroligt fina ögon, var rolig att prata med och hans fotbollsintresse och vältränade kropp var inte helt fel heller! Hehe.

Hur var det att träffa C:s föräldrar första gången?
Väldigt nervöst! Men jag var nervös i onödan; det var ju inga problem alls!

Är du svartsjuk i något sammanhang och kan du hantera detta?
I början var jag mer svartsjuk, när man inte kände varandra helt. Men nu är jag inte särskilt svartsjuk faktiskt.

Finns det något gemensamt hos din och C:s uppväxt?
Vi har spelat i samma fotbollslag när vi var små. Och båda två har varje sommar åkte på husvagnssemester!

När trodde du att kärleken var besvarad?
När Christian skrev ”Jag gillar dig” på msn. Då visste jag att det inte bara var jag som satt på andra sidan skärmen med handsvett och ett löjligt förälskat leende.


Generella frågor

Hur många barn vill du ha?
Tre eller fyra (alla tjejer!!)

Hur många barn vill C ha?
Tre tjejer!

Villa eller lägenhet?
Just nu lägenhet, men villa blir det så småningom!

Lamborgini eller Volvo?
En mattsvart Lamborgini! Barnen får cykla! Hehe!

Stockholm eller landsbygd?
Lidköping är perfekt!

Vad vill du göra om 5 år?
Ha skaffat minst ett barn och köpt hus!

Hund eller katt?
Katt!! Fast jag är ju tyvärr allergisk!

Har du och C samma smak för heminredning?
Jaa faktiskt. Allt vi har valt ut här hemma var vi valt gemensamt.

Hur ofta möblerar ni om hemma hos er?
Typ aldrig.

Vad ska ni heta i efternamn?
Järkeborn

Vad kommer det att stå i ringarna?
…så länge vi båda andas 20/8 2011

Var kommer ni fira jul?
Som vi brukar; på dagen med Christians mammas släkt och på kvällen hos mina föräldrar!

Hur ofta kommer ni bjuda in era kompisar till fest?
Det blir ingen ändring på det! Vi festar på som vanlig!!

Finns det något som du vill att du och C skall göra i framtiden?
Åka till USA och köpa en lägenhet i Alanya!

Har ni eller skall ni skriva äktenskapsförord?
Det ska vi absolut skriva, men inget vi tänkt på än.


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kommer det stå i ringarna?



Bäst före 20/8 2011



Heehees! ;)

2010-12-29 @ 20:18:59
URL: http://neggopeggo.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Lätt Petra! Den hade jag inte tänkt på! Haha!

2010-12-29 @ 23:51:00
Postat av: veronica

åååå vad fint så länge vi båda andas<3

2011-01-06 @ 21:49:29
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0