Lite roligt!


Första gången nånsin som jag kollar på "Project Runway" från början, och då designar dom brudklänningar! Sicken tur man har ibland!! Är dock tveksam till att jag kommer gilla nån av dom. Tycker allt dom designar bara ser konstigt och fult ut... Men vi får se! Om bara reklamen kunde ge sig nån gång!!!

Nu är det jobbhelg som gäller! Kul jul! Lyckades sträcka mig i nacken förut så jag går rak som en pinne nu och pimplar Ipren! Ont ont ont!!
Sitter med axlarna pressade mot ett varmt element nu och hoppas att det ska lindra lite.

Ska återgå till att kolla på programmet nu och se om jag hittar min drömklänning! Knappast! Haha!


vi skapar äkta kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0