Sjukligt!

Mellandagsrean blev det ingenting med! Jag ligger här i soffan med täcke och filtar och en härlig maginfluensa! Mysigt värre! Eller inte!!!
Började må dåligt igårkväll och på natten slog det till ordentligt. Usch, det var inte den bästa natten jag haft direkt.

Har legat på soffan hela dagen och kollat klart på serien "The walking dead" och blivit irriterad för att nästa säsong inte börjar förrän i oktober 2011!!! Det är ju asalång tid kvar! Och det är ju som mest spännande nu!

Christian har servat mig med en gourmetmiddag bestående av salta kex, avslagen cola och blåbärsoppa! Yammie verkligen! Har ju inte fått behålla så mycket men jag kör på att äta lite lite lite och dricka så mycket vatten jag kan. Då får jag ju en smula näring och vätska iallafall.

Sitter nu och kollar på "Män som hatar kvinnor" samtidigt som jag spelar lite fotbollsmatcher åt Christian på x-box. Eller ja, jag startar matcherna och så spelas dom av sig själva. Vi tjänar bara pengar på dom! När vi är uppe i fem miljoner kronor så har Christian lovat att köpa Sergio Ramos!! Så nu ska här spelas och tjänas pengar!!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0