Smell you later!


Sitter här nyduschad och fräsch från topp till tåssingarna! Beställde lite goa grejer från Oriflame som Jonna sålde på jobbet! Bland annat köpte jag två olika ansiktsmasker och en hårinpackning! Helt underbara alla tre!
Hårinpackningen är fantastisk. Den luktar supergott hela dan verkligen! Älskar den! Synd bara att det är en så liten burk! Mitt hår slukar oftast en sån burk på en vecka med tanke på längden och att håret är så tjockt! Men jag har snålat ordentligt så det finns en del kvar!

Ikväll tänkte jag dra mig hemåt till mor och far för lite fredagsmys! Hittade ett recept på übergoda kakor som jag tänkte försöka mig på att baka! Kan bli jättegott och kan bli katastrof! Det återstår att se!

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer än, men på söndag blir det julbord med vännerna och sen julkonsert i Kinne-Kleva kyrka där Fredrik ska sjunga! Julstämning på hög nivå kan man säga!! Mys!

Hepp, vad tror ni om att försöka få på sig lite paltor och dra en borste genom skatbo't så man ser respektabel ut när blivande maken kommer hem??♥


vi skapar äkta kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Jag var precis inne och läste en av mina favoritbloggar, http://mikaelarudhner.blogspot.com/, hon är fotograf och fotar ofta bröllop, så jag kom och tänka på er =) Hon tar jättefina bilder, du kanske kan hitta lite inspiration, om inte annat så är det väldigt kul att titta på =) Kram Emilia

2010-12-17 @ 22:19:11
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0