Vad roligt!!

Gudars skymning!! Har slagit mitt rekord i besökare på bloggen! Hela 40 stycken unika besökare! Gud vad roligt!! Vilka är ni allihopa?? Nyfiken som en häst är jag! Hoppas ni fortsätter att läsa, även om jag är seg med uppdateringen!

Har ju inte blivit så mycket bröllopssnack här inne på ett tag, som ni märkt! Men det står ganska still just nu. Det enda nya är väl att gästlistan äntligen är klar!! Det känns så skönt! En sten har lättat från mitt hjärta känns det som! Vi pratade länge och till slut så kom vi överens! Det blir bäst såhär! Det är trots allt våran dag!

Jag har kikat runt på lite hemsidor för att få inspritation till brudbuketten! Den ska gå i rosa, vitt och grönt! En droppformad en ska det vara också. Jag tycker inte om dom moderna långstjälkade!
Aylin ska ha en liten näbbukett som enbart ska vara liljekonvalj och lite grönt! Såg en sån på bild och blev helt kär! Funderar på att ha liljekonvalj i min bukett också. Och till tärnorna! Om inte annat så luktar det ju sååå gott!

Hela färgtemat på bröllopet kommer vara just rosa, grönt och vitt. Så fint kommer det bli! Somrigt och ljust!



Från bröllop till vardag; Jag var så duktig och hade kvar ett par tusen från förra lönen, så jag tänkte göra en liten fuling och unna mig något alldeles speciellt!
Jag har inte vant mig vid att få lön varje månad, så fortfarande snålar jag och köper inget "onödigt" utan bara sånt jag behöver. Men nu har jag hittat något som jag verkligen verkligen vill ha och grejen är nu att jag kan köpa det här utan att få dåligt samvete egentligen, men ändå gnager det lite i mig...

Men jag skiter i det nu och gör det bara! Jag två gånger om nu haft minst 2000 kronor kvar sen lönen innan så ag är värd detta! Visar er när det är beställt!

Kraaaam på er!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej mathilda! Jag är en av dom som hittat hit! Vet inte riktigt hur jag hamnade här men säkert via alla bröllopsbloggar! Kul läsning och kul att läsa om dina tankar kring ert bröllop! Vi gifter oss i maj så vi bröllopsbloggar som bäst nu också! Lycka till med er dag! Kram Nathalie

2010-12-27 @ 22:23:56
URL: http://nathalieochmikael.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0