Vinterbröllop!


Det drömde jag om för ett par år sedan! Massor med snö, snöflingor i luften, en massa levande ljus i kyrkan, julpsalmer, åka släde från kyrkan och maten skulle bestå av ett stooort julbord!

Tycker fortfarande att vinterbröllop är väldigt fint! Och nu när det ligger så mycket snö på marken och det bara är så fantastiskt vackert ute så blir man lite småsugen!

Men skulle jag kunna hålla mig till nästa vinter?!?! Knappast!! Sen vet man ju inte om det blir lika mycket snö nästa år. Inte roligt om det bara skulle ligga bruna löv på marken, regna och blåsa som fan. Ingen dröm direkt! Hehe.

Nää, ett sommarbröllop får det allt bli! Och det kommer bli sagolikt! Jaa, det kan jag säga redan nu! All musik i kyrkan är klart; ingångs- och utgångsmusik, psalmer och fyra sånger! Det enda som återstår är att kolla med de personer vi tänkt ut som solister, om de vill sjunga! Men det hoppas jag!


vi skapar äka kärlek!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, Mathilda. Jag kan tänka mig att sjunga. :P

2010-12-15 @ 02:15:43
URL: http://neggopeggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0