Besök av tärna nr 3


Japp, det hade vi i eftermiddags! Underbara Veronica!♥ Hon fick se näbb- och bruklänning och även spana in hemsidan med en maaaassa jag-måste-ha-saker till bröllopet!
Vi hade det jättemysigt, synd att det inte blev en längre stund dock men det tar vi igen snart!

Har även suttit och pysslat med bordsplaceringen. Det är svårt svårt svårt! Vi är nämlich av den åsikten att alla ska få sitta bredvid eller mittemot nån som dom känner. Kan tyckas lätt men det är jättesvårt!

Det vi iallafall kan garantera är att ingen kommer bli sittande och inte känna nån och inte ha nån att prata med. Sånt är jag allergisk mot och vill inte utsätta nån för det på vårat bröllop.
Middagen ska vara rolig och lättsam, inte stel och talträngd bara för att man "ska lära känna nya människor för det är sååå skojsigt!" Hepp, inte under middagen iallafall!

Har roat mig i afton med att plocka ihop våra vänner till en hyfsad bordsplacering! Tror det kan bli bra, men jag är inte alls säker. Måste kolla med vissa så det funkar och att det känns bra. Men Christian tyckte det såg ganska bra ut så om allt bara funkar med övriga så blir det finfint!

Är förresten ledsen för den tafatta uppdateringen här inne! Har jobbat mycket nu det sista och varit så trött så har inte orkat! Men imorrn tänkte jag lägga ut en sång som antingen ska spelas upp eller sjungas IRL på den stora dagen!! Spännande värre! Hihi.


vi skapar äkta kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0