Gammalmodigt eller bara vackert?


Pappa ska gå med mig fram till altaret.
Vad tycker ni om det??

Personligen tycker jag att det är det finaste som finns!
Dels för att jag vill hålla klänningen och håruppsättningen hemligt för Christian
och för att jag vill se reaktionen det kommer väcka hos honom i samband med ingångsmusiken.

Men också för att pappa ska få vara delaktig i bröllopet.
Mamma blir det ju automatiskt på något sätt eftersom vi bollar idéer hela tiden
och mina syskon är också involverade på olika sätt dom med!
Så jag vill ha en speciellt plats till pappa!

När det gäller bröllop är jag en fruktansvärt gammalmodig person måste jag säga.
Självklart är det jättefint när brudparet går in tillsammans eller om bruden går fram själv.
Det är upp till var och en.

Men jag har alltid velat ha det såhär.
Jag tycker att det är det absolut finaste, och som tur är håller Christian med mig!♥

Vad tycker ni??



Kommentarer
Postat av: veronica

jätte fint mathilda:) jag tycekr det är en bra grej att pappan följer sin dotter in:)

2010-12-10 @ 18:05:30
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0