Tack!


Har bara varit vaken några timmar (då jag ska jobba inatt!) men ändå lyckats lyssna på Ninas översättning av "Unexpected song" ett antal gånger!
Den är nästan ännu finare på svenska! Hatten av för en underbar översättning! Och för er som inte vet så är Nina min gamla körledare och under några månader var hon även min sångpedagog! Hon är grym och har en fantastisk röst! Tack för alla låttips och som sagt, för den fina översättningen!♥

Har hållit på och funderat över hur inbjudningskorten ska se ut också! Har hittat några riktigt fina på nätet, men då kostar det ju därefter också!
Men nu har jag och syster suttit och funderat lite och hon har kläckt en supersmart idé! Hihi! Det kommer bli hur bra som helst om det går att genomföra! Det är lite på vinst och förlust; men om et går så kommer det bli riktigt fint!


vi skapar äkta kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0