Varning för en smula skryt...



Igår på Stadt stod jag och pratade med en gammal klasskompis och då kom
en tjejkompis till honom fram och pratade med oss.
Han berättade för henne att jag skulle gifta mig och hon bara stirrade på mig.

Oh shit, tänkte jag. Nu är hon en såndär person som tycker att man inte ska gifta sig förrän
man är 50 säkert...
Jag förberedde mig på en diskussion när hon gav mig en kram och sa "GRATTIS!!"

Min kompis sa att "jaa det känns lite konstigt att nån i våran ålder ska gifta sig"
Men tjejen skakade på huvudet och sa "ser man ut som henne, med dom ögonen, så är
det mer konstigt att hon inte redan ÄR gift! Du kommer se fantastisk ut i en brudklänning!"

Jag tror jag svimmade där ett tag faktiskt...
Har aldrig fått höra nåt så fint från en helt främmande människa!
Jag blev så glad så jag blev tårögd!
En sån supergullig tjej!

Tänk vad man kan göra någon glad med nåt så litet!
Jag har levt på det här hela dagen och kommer nog göra lång tid framöver!

Jaa, det här inlägget blev lite skrytaktigt, men det måste man få vara ibland!
Särskilt om man får såhär fina komplimanger!

TACK!!!!!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0