Gästlista


Jaaa, denna gästlista cirkulerar i min hjärna 24/7 kan jag säga! Vem ska man bjuda? Vilka måste man bjuda? Vilka kan man stryka? Vilka vill vi ska komma?
Det är svårt, riktigt svårt!

Vi gjorde såhär att vi skrev upp hela Christians släkt och alla kompisar inkl. fotboll och jobb på ett papper. Sen tog vi min släkt och mina kompisar på ett annat och så räknade vi ihop.
Vi slutade på ca 130 personer.....

Ja, som ni nog förstår så kan man inte bjuda så många om man inte har hela madrassen full av pengar. Så vi fick sätta igång och stryka folk från listan. I början gick det bra, men det blev allt svårare och svårare.
Nu har vi en lista på 100 personer, 102 med oss. Listan är så gott som spikad nu, men det finns fortfarande frågetecken...

Jag och Christian pratar nästan varje dag om det här och försöker reda ut det som fortfarande är oklart, men lätt är det inte. Det finns ju oskrivna regler man ska hålla sig till, men som vi inte riktigt vill följa.

Men men, det är några dagar kvar så det hinns nog med att reda ut både det sjätte och det nionde!

Nån av er som har tips angående gästlistan?? Allt tas emot med tacksamhet!


vi skapar äkta kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0