Näbbklänning och låtlista


I lördags köpte jag Aylins näbbklänning som hon ska ha! Åhh, den är helt underbar! Kjolen är i samma stil som den jag ska ha i min brudklänning, och färgen var bara så perfekt!!
Det fanns bara en kvar i den storleken som hon kommer att behöva så var tvungen att slå till och köpa den! Hon kommer se ut som en riktig liten prinsessa!♥

Klänningen är mörkt rosa, precis sån som jag vill ha i tärnklänningarna, så det kunde inte bli mer perfekt! Detta ska sen kompletteras såklart med svarta små lackskor! Hihi, hur sött kan det bli!!


Inatt när jag jobbade så satt jag och trixade lite med låtlistan... Nån kommer få stoppa mig, annars blir det en vigselakt på tre timmar! Haha! Nä, inte riktigt så farligt, men mycket musik ska det vara!
Det finns ju en hel del sångröster i släkterna också, så vi vill ju att alla ska få sjunga!

Ingångs- och utgångsmusik är bestämt iallafall. Vet dock inte om jag ska avslöja det här?! Lite hemligheter måste det ju bli också! Men kan säga att det kommer bli extremt pampigt och gåshudsbildande! Hihihi!


Näe hörrni! Nu ska jag ta och äta lite tänkte jag!
Ska försöka få en bra sneakpeak på näbbklänningen också! Den är hemma hos mor och far för tillfället!


vi skapar äkta kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt med en bröllopsblogg, men som sagt, du måste bli bättre på bilder Mathilda ;)

2010-10-27 @ 21:44:03
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0