Tärnor


Tre stycken vackra och fina tärnor ska jag ha! (ja jag säger jag nu eftersom Christian knappast ska ha tre tjejer på sin sida! Hehe!)
Har hört och läst lite olika kommentarer om just tärnor; hur många man ska ha, om det verkligen behövs och vad deras uppgifter är.

Jag tänker såhär: De tre tjejer som jag vill ha vid min sida i kyrkan är de som står mig närmast. Missförstå mig dock inte, jag älskar alla mina vänner men det skulle bli lite väl extremt att ha kanske tio personer vid altaret. Haha!

Min syster Josefine var ju självskriven. Hon är min förstatärna och den som ska stå närmast mig. Bredvid henne står Petra, bästaste vännen från gymnasietiden. Och slutligen, Veronica, underbaraste vännen som älskar bröllop lika mycket som jag!

Josefine - Petra - Veronica   Bättre kan det inte bli!♥

Det ska sys upp tärnklänningar och bestämmas hur tärnbuketterna ska se ut. Klänningarna har jag haft helt klart för mig hur dem ska se ut, men efter tunga suckar och kraftigt motstånd från storasyster till axelbandslösa klänningar så kanske jag får tänka om... Jag jobbar på det, men det är svårt! Hehe.

Hur som haver så kommer mina tärnor bli fantastiskt vackra och jag är så glad för att ni vill vara med oss hela vägen fram!


vi skapar äkta kärlek!

Kommentarer
Postat av: veronica

<3 du är en underbar vän, är så glad att jag lärt känna dej mathilda<3

2010-11-01 @ 21:36:56
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0