Välkomna!


Har äntligen fått arslet ur vagnen och startat en bröllopsblogg! Känns som om jag kommer bli facebook-mördad snart om jag fortsätter att enbart skriva där! Hehe!

Jag och Christian ska gifta oss i augusti nästa år!♥ Helt underbart och jag har knappt förstått det än! Utan att jag anade det minsta så friade han till mig på min födelsedag! Tårar, glädjetjut, ännu mer tårar och världens största pusskalas; så kan min reaktion beskrivas!

Här kommer ni kunna följa med oss på resan genom brudklänningar, inbjudningskort, blommor och champagneglas! Jag är dock kass på att lägga upp bilder, så där lär ni få tjöta på mig en del! Hehe!
Kom också jättegärna med tips och idéer om hur vi kan göra våran oförglömliga dag ännu bättre!


Det här fick bli ett kort intro för det är nämligen fredagkväll och vi är lediga i helgen och ska njuta fullt ut av detta!
Återkommer imorrn!


vi skapar äkta kärlek!


Kommentarer
Postat av: veronica

jätte rolig ide Att skapa denna:) längtar<3

2010-10-23 @ 10:38:15
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul att du gjort en bröllpos blogg, kommer bli kul & följa denna.

Vill än en gång säga grattis till er :) ni kommer få ett jätte fint bröllop!

2010-10-23 @ 18:40:34
URL: http://lengda.blogg.se/
Postat av: Silvia

Åh!! Hjärtliga gratulationer!! va roligt!! ni är så fina ihop! väntar spänt på att historien om hur han friade ska läggas upp!! =D kram

2010-11-01 @ 08:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0