Allt för dig, Anita!

Jaa, bloggningen har ju legat på is ett rejält tag, men nu har Anita tröttnat på taskig uppdatering så nu kör vi igen!! Haha!

Vad har hänt på bröllopsfronten nu det sista då?? Jo, ganska mycket faktiskt! Enligt min nedräknare på mobilen så är det 4 månader och 8 dagar kvar!!!! Gaaaaah! Det är ju typ ingenting!! Nervöst börjar det bli kan jag säga!


Klänningen är beställd!!! (MIN brudklänning!!! Förstår ni känslan?!?!)

Skorna är inhandlade och håller på så smått att gå in dom också!

Lokal är bokad! Vi fick drömlokalen, och vi är überglada!!

Tärnklänningarna håller Camilla på att sy i detta nu!

Bestmen är äntligen klara!

Sånger och psalmer är klara!! Så även solisterna!

Fotografen är klar också! Bilderna kommer bli så grymt fina! Han har en riktigt grym stil som vi älskar!

Inbjudningskorten har vi bestämt hur dom ska se ut! Nu ska dom bara tillverkas också!

Frisör är bokat! Håruppsättning och smink för en brud och tre tärnor med start 08.00 den 20e augusti!


Mycket börjar som ni ser falla på plats och det är så skönt att stryka sak efter sak på listan! Såklart mycket som återstår också!

Brudbukett, tärnbuketter och näbbukett ska ordnas!

Hindersprövning ska skickas in

Namnbyte ska göras! (Snart får jag ändra mina initialer på jobbet till MJ istället!♥)

Meny ska väljas!

Bil eller snarare limousine ska bokas!

Ringar ska köpas! (Snart behöver inte min förlovningsring vara ensam längre!)

Låtlista till festen ska göras!

Underkläder ska inköpas!


Och jaaa....har missat en massa viktiga grejer kan jag tänka mig, men det här är några viktiga grejer som vi måste ta tag i snarast!

Det får bli ett kortisinlägg, men nu vet ni lite vad som händer och sker i planeringen iallafall!


du+jag





Kommentarer
Postat av: Bella

Jag är såååååååååå nyfiken på din klänning=D Kan du inte lägga upp en bild som visar lite vilken stil det är?

2011-04-12 @ 12:16:26
URL: http://itsmeandthedog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0