Klänning + fotboll!

Fan då! Kollade hur längesen det var jag beställde min klänning och sen hur lång leveranstiden var.... Det känns ju som att jag har väntat i flera månader, men tydligen är det bara tre veckor och leveranstiden är mellan 6 - 10 veckor!! Ååååh, vill ju ha den nu nu nu!!!

Min kära syster tipsade om en hemsida som sålde Vera Wang-klänningar för ett icke så hemskt pris! Det hade varit grejer det; att skrida altargången fram i en Vera Wang-klänning!

Jaa du, Bella. Jag kollade men det finns inga bra bilder som kan göra min klänning rättvis tyvärr.... Men jag kan säga som såhär: antingen älskar man den eller så hatar man den! Den är väldigt.....mycket!! Korsettsnörning, släp, brodyr och stenar!
Jag lovar att visa bild på den nästa gång vi ses!! Hihi!

För några dagar sen kom jag förresten på världens bästa bröllopsresa!! Vi får dock vänta i tre år, men då kan vi också spara mer pengar!
Jag vill att våran bröllopsresa går till Brasilien och fotbolls-VM 2014!!! Vad sägs om det?!?!?!! Är det inte världens bästa idé?? Har inte fått så mycket bifall från min andra hälft dessvärre och inte från så många andra heller.... men jag tycker det låter hur grymt som helst!! Vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh jag vill se bild!

2011-04-21 @ 14:20:48
URL: http://itsmeandthedog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0