Kort kort kort!


Sitter på altanen hos mor och far i det härliga vårvädret och planerar för bröllopet!
Helt underbart väder är det! Har legat i solen och stekt hela dagen! Använde dock hööög solskyddsfaktor då jag alltid bränner mig såhär på våren/försommaren! Gäller att vara försiktig!

Just nu har turen kommit till inbjudningskorten! Har valt vilka det ska bli och har även skrivit klart vad som ska stå! Det är inte lätt kan jag säga! Antingen låter det för högtidligt eller så låter det som en inbjudan till en vanlig inflyttningsfest... Svårt att balansera det hela!

Men jag lyckades med hjälp av mamma och pappa!♥
Det kommer bli grymt fint!

Placeringskorten har jag också valt ut! Nu fattas bara vigsel- och festprogram! Letar som en flådd iller efter matchande och snygga versioner! Får nog leta ett tag till innan jag hittar helt rätt, en jag jobbar på det!

Nu ska jag återgå till bröllopsbestyren och lyssna igenom sångerna som vi ska ha i kyrkan! Hihi! MYYYYYS!



Den 28 maj badar och solar vi på Kleopatrastranden igen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0