Sämsta bröllopet nånsin??


Jag är inte imponerad för fem öre av det kungliga bröllopet i England. Trökigare får man leta efter! Tyckte att Daniel och Victorias bröllop inte heller var sådär jättemaga underbart, men med det här i jämförelse så har jag ändrat mig helt!

Varför tyckte inte jag om Williams och Kates bröllop?


*Klänningen! Varför ska det vara långärmat?! Det känns lite gammalmodigt även för kungligheterna! Vi lever för tjyven i år 2011! Den var förövrigt väldigt tråkig. Och by the way; lite fel dag att inte ha en vadderad bh på sig...!

*Röd uniform! Hade jag varit Kate hade jag tagit brorsan istället! Han såg tusen gånger bättre ut!

*Intåget! William stod med ryggen mot henne hela tiden. Okej, han kanske var tvungen att göra det, men vad sägs om att vända sig om lite grann och kika..? Det gjorde ju brorsan så bra!

*Överlämnandet! Säger tre ord: löjligt, löjligt och löjligt!

*Löftena! Kan man se mer oberörd ut?! Inte ett öga var blankt på nån utav dom. Inget darr på rösten. Ingenting! Det kändes mer som att det var ett uppgjort giftermål istället för "åååååh vi är så kära att vi imploderar"

*Kyssen! Platt och utan känslor....!

Som sagt, jag var inte alls imponderad utan snarare besviken! Victoria och Daniels bröllop var så mycket varmare och kärleksfullare. Man såg verkligen hur kära dom är! Här kunde William lika gärna gift sig med drottningmodern her self! Det kanske till och med skulle sett bättre ut?!

Men såsåså kära vänner! Icke bliva upprörda nu! Detta är endast mina åsikter och jag vet att 99% av världens befolkning tyckte att bröllopet var underbart!


Dock kommer bröllopet den 20 augusti bli tusen gånger bättre och jag garanterar er en klänning som slår fröken Spetsärm med flera mil!!!! Hihi!



Kommentarer
Postat av: Mia

Det fanns nog ett skäl till att klänningen var långärmad. om du inte uppfattade det så gifte de sej i en Kathedral !!. Det finns oskrivna regler att man inte bär kortärmat o ärmlöst. och gällande färgen på uniformen så kan han nog inte välja. Det var ju en officersuniform från irland. jag tror säkert att båda två hade velat haft lite mer avspänt och avslppnat.men är det kungligt så är det..

2011-05-01 @ 18:07:35
Postat av: Mathilda svarar

Du har så rätt! Men fortfarande var det stelt, ledsamt och helt utan känslor! Särskilt kära såg dom inte ut och det borde ju vara tillåtet även om man är kunglig?=)

2011-05-01 @ 18:52:10
Postat av: Emma

Jag såg inte själva bröllopet så det kan jag inte uttala mig om. Däremot tyckte jag hennes klänning var underbar! Så romantisk och inte för mycke. Perfekt. Men smaken är ju som baken ;)

2011-05-12 @ 22:22:48
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0