Det står änna still!

Blogglusten är nere på noll just nu, så det regnar ju inte inlägg direkt! Hehe.
Hoppas på att snart bli en bättre bloggare!!

Bröllopsplaneringen står hyfsat still just nu.
Har ringt om eventuell lokal vi ska hyra men måste ringa om ett par veckor igen då det var lite knepigheter med vilka som ägde vad och så vidare. Men vi hoppas att det kommer gå super! Eller, det kommer det göra!!

Sen finns det inte så mycket mer att göra just nu.
Det är för tidigt för det mesta.
Men inbjudningskorten ska vi iallafall börja spåna på och jag ska även boka in mig och mina tärnor hos
frisör för håruppsättning!! Wiiiiie!
Vet på ett ungefär hur jag vill ha mitt hår och om det går så kommer det bli jättefint! Kommer passa perfekt ihop med klänningen!

Den ska jag by the way ta mått till och så småningom skicka iväg en beställning!
Jag ska beställa min brudklänning.... MIN brudklänning!
Förstår ni hur konstigt underbart knäppt det känns?!?!?!?!?
♥♥♥

Imorrn är det Alla hjärtans dag också!
Det ska vi fira innan och efter fotbollsträningen! Christian ska laga mat till mig! Underbara människa!♥

Nu ska jag hoppa in i duschen och få till ett hyfsat fräscht hår inför jobbet inatt!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0