Kärlek och respekt!


Alla hjärtans dag idag då! Dagen som 99% av jordens befolkning hatar och tycker är ett "kommersiellt jippo" (om jag nu läste Aftonbladet rätt!) Suck....! Trökiga folk säger jag! Detta är en UNDERBAR dag!!!
Visst visar jag och Christian att vi älskar varandra varje dag, men att få mysa till det lite extra med god mat och bara varandras sällskap; hur kan det vara fel?!

Jeje, alla tycker som dom vill såklart! Själv har jag alltid älskat den här rosafluffiga dagen! Förlovad som singel!♥

Har jobbat hela helgen och gick av idag! Mamma kom och hämtade mig och så åkte jag med henne hem och sov ett par timmar! Får inte sova för länge när jag går av, då somnar jag aldrig sen på kvällen! Så det blev bara tre timmars sömn! Hur märker man att Mathilda är trött och sovit för lite då? Jo, jävligt taskig humor!!! Det kan mina kompisar intyga när vi såg "Vampires sucks" Moahaha!

Christian kom och hämtade mig efter jobbet och så åkte vi hem! Fick en bukett med 10 underbart vackra röda rosor!♥♥ Tack älskling!! Du vet precis vad jag älskar! Fast du har ju redan ställt den stora frågan.... så tio stycken hade det ju inte behövt vara! Hihi! Sötnos!

Nu är han iväg och tränar och när han kommer hem så ska han laga mat till oss! Lovely! Ska försöka hitta nån bra film vi kan se! Ska ta tag i detta nu!

Ha en supermysig hjärtedag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0