BlomsterNisse!

Idag fick Christian ett ryck och ville köpa en massa nya blommor till lägenheten! Ut med julkrafset och in med nya fräscha blommor! Inte mig emot!
Vi åkte till Läcköblommor och shoppade loss ordentligt! Krukor, gröna växter och asasnygga blommor! Har satt upp allt nu och det blev jättefint! Christian är nog en liten tjej innerst inne för han är superduktig på sånt här!

Nån dag nu ska vi också åka till IKEA! Vi har ju en "jättefin" röd tv-bänk just nu som vi har varit trötta på ett par år... Nu har Christian kommit på världens smartaste idé om en kombiantion som kommer resultera i tv-bänk + fler sittplatser i vardagsrummet! Kommer bli så grymt snyggt!

Kan vi bara få ordning på köket till slut så är våran lägenhet perfekt! Jag älskar den!

Nästa gång vi ska packa flyttlådorna så kommer det bli till ett hus! Inte för att jag är speciellt hus-sugen än men min älskade pojkvän kollar allt hemnet ganska ofta för att se om det finns nåt som kan passa oss. Har varit på en visning, men så valde Christian att fria istället!♥ Hihi. Jag föredrog det typ tusen gånger om!

Nog med inredningstjafs!

Jag beställde mina två mobilskal förut och på nästa beställningslista står min tiara! Gissa vilken det blir?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0