Bordsplacering: check!


Var riktigt effektiv inatt när vi hade det lite lugnt och gjorde klart bordsplaceringen! Den blev grymt bra!

Vi kör ju på att vara snälla här och sätta folk som känner varandra ihop! Finns det nåt trökigare än att hamna bredvid helt okända personer och inte ha nåt alls att prata om?! Tror inte det! Så efter mycket pusslande hit och dit så lyckades jag få till det helt okej!

Har även kommit på att jag ska ändra färgerna i brudbuketten! Vet vilka blommor jag ska ha, men har ändrat mig angående färgtemat! Den kommer bli så grymt fin!!

Har börjat kolla på ringar också! Vet nu vilken typ jag vill ha... Nu gäller det bara att hitta en i human prisklass! I mina bröllopstidningar existerar bara ringar som kostar minst 15000 kr. och det är en smula för mycket kan man säga!


Det är lite grejer som händer kring bröllopet just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0