Bröllopsmässa!


Ajjemen, nu är det klappat och klart! Jag, Christian och Stina åker upp till Stockholm den 28 januari för att gå på bröllopsmässa! Kommer bli så grymt roligt!! Hoppas på att få massa massa inspiration! Även om vi har planerat mycket så kan man alltid få nya idéer!
Ska bli roligt att komma upp till hufvudstaden också! Var ett tag sen nu!

Jobbade inatt så låg och sussade till klockan ett! Lite för länge egentligen, har jättesvårt att somna på kvällen om jag sover för länge dagen jag vakar ut. Men det ska nog gå ändå!
Är ledig en hel vecka nu! Så skönt!! Ska ta och ställa ner alla julgrejer i källaren nu hade jag tänkt... Jag har inte orkat göra det än och så mycket grejer har vi inte uppe heller. Men nu ska det packas ner!




Om ens pojkvän somnar på tre sekunde och sover stenhårt och vänder sig mot en i sömnen, kramar en och mumlar "jag är glad att vi ska gifta oss" Då har man änna förlovat sig med rätt kille!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0