Brudklänning!


Nästa vecka ska jag, mamma och Josefine (??) ut och kika på brudklänningar! Finns bara en affär i stan som säljer det och den tänkte vi besöka!
Har ju redan bestämt mig för vilken jag ska ha, men det ska bli så roligt att få prova en massa olika och se hur man ser ut i en marrängbakelse! Haha, kanske inte ser riktigt rikitig ut!

Den klänningen var min stoora favorit för nåt år sen (jaa jag kollade bruklänningar redan då!)






Men nu när jag har varit runt och kikat på en massa andra klänningar så bleknade den här lite! Men den är fortfarande en stor favorit hos mig! Väldigt söt är den!

Tänker inte visa någon bild på hur min klänning ska se ut, men kan säga att den är väldigt väldigt vacker och lite otippad sådär! Hihi! Mina kompisar och familj har ju såklar fått se den, har även visat en bild för Christian men han har redan glömt av hur den såg ut... Suck! Hehe.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ahhh, men alltså, jag vill ju också följa meeeeed! Bara nån kan passa dom små goseänglarna!

2011-01-12 @ 20:41:14
URL: http://www.josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0