Fredag!


Tack för tipsen om mobilskalen, tjejer!! Tror att jag är så busig så jag väljer att köpa båda två! Kan ju aldrig skada att ha ett i reserv att byta med! Dom var inte så dyra som tur är!

Nu ska jag och Christian hem till mamma och fika! Aylin har sussat där inatt så det är väl hon som står för kaffekokandet idag om jag känner lillatävan rätt! Det är ju nåt av det roligaste som finns nämligen; koka kaffe! I julklapp fick Aylin en egen liten kaffebryggare och den går varm kan jag säga (för att använda lite humor!)

Nästa helg åker ju vi som sagt upp till hufvudstaden för att gå på bröllopsmässa! Men såg på nätet att dom samma helg ska ha en till bröllopsmässa på Grand Hotel!! Lite dyrare var biljetterna men då fanns det lite mer grejer att testa på också; choklad- och champagneprovning bland annat!
Ska kolla med resten av resesällskapet och se vad dom tycker! Inte varje dag man får sätta sina små tassar inne på Grand Hotel!

Hepp nu ska jag inte sitta här och uggla mer! Ska dra ut Christian ur duschen och sen dra iväg!!


Studentbalen 2006!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0