It's Alanya 2011, baby!


Den 28 maj drar vi oss iväg till Turkiet och underbara Alanya! För ungefär 100e gången, jag vet!
Men finns det ett bättre resmål än Turkiet? Knappast!! Älskar det landet!!

Ska tvinga med Christian på hamam det första jag gör när vi kommer dit! Var ju och blev renskrubbad från topp till tå när vi var där för två år sen och det var ingen angenäm upplevelse då det gjorde helvetiskt ont med tvålmassagen! Men en jämnare och finare solbränna har jag aldrig fått!
Vi blev jättebruna allihopa! Och inte är det fel att få bort all skit och äckel som lagras på kroppen heller!

En dag under veckan vi är där ska vi iallafall spendera på Kleopatrastranden! Hotellet ligger på fel sida borgen så vi kommer inte att ha samma strandplats som vi brukar! Buhu...!
Så vi får väl ta taxi eller nåt till "våran" strand! Längtar efter att sitta på strandresturangen och äta deras underbara hamburgare och dricka en iskall cola!
Livet kan inte bli bättre!

Som ni förstår är jag gaaaanska sugen på att åka nu! Men får väl gå omrking och se ut som ett levande vitblått lik några månader till antar jag! Cancergrillen är inget för mig nämlich!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0