Jo, det ÄR viktigt!


Igår pratade jag och mamma om dukningen till bröllopet. Hon hade sett en bild på nätet där de hade bundit ett band runt servetterna som såg fint ut.
Jag sa att jag hellre vill ha dom stående på ett fint vikt sätt. Mamma höll med om att det var fint men sa att vika över 100 servetter kommer ta en jäkla tid.

Stopp och betäck!

Här pratade vi om olika saker, eller snarare; olika servetter!

Mamma pratade om vanliga servetter medan jag pratade om linneservetter! Aldrig att vi kommer ha IKEA-servetter på vårat bröllop! Jo, möjligen ha det liggande på bordet intill tårtan och så senare. Men inte till middagen och den fina dukningen! Aldrig!

Jag är dryg när det kommer till vårat bröllop. Men det är för att jag har planerat att gifta mig en gång i mitt liv och då ska det bli perfekt! Så är det bara!

Det är såna här saker som kommer upp som man aldrig annars tänker på... Servetter liksom, hur viktigt är det kan man tänka. Men när man väl är där och ska bestämma hur det ska se ut till middagen, så blir minsta lilla sked viktig, tro mig!

Jag är tetig som fan och kommer inte ge mig förrän allt är perfekt och precis som vi vill ha det! Christian har gett mig fria tyglar och kontrollerar endast så det inte bli för mycket rosa. Sen får jag bestämma 99 % hur allt ska se ut! Bättre brudgum finns inte!♥ Hehe!

Sedär! Ett helt inlägg om servetter! Det var inte dåligt va??


 

Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe nä det är inte dåligt;) men ack så viktigt<3

2011-01-12 @ 15:31:39
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0