Lördagens händelser!

Hade en jätterolig kväll igår med tjejorna! Tyckte att jag lyckades riktigt bra med min egenkomponerade Cosmopolitan! Dock blev det bara blaskigt med tranbärsjuicen så jag bytte ut den mot tranbärsextrakt istället; då blev det perfekt!
Jag hade i: Jeltzin, tranbärsextrakt och fruktsoda! Supergott!! Nästa gång ska jag dock byta ut Jeltzin mot nån smaksatt sort, blev lite extrem spritsmak kände jag!

By the way: tranbärsjuice är världelöst om man har urinvägsinfektion! Det innehåller i princip bara socker och nästan inga tranbär alls! Dock är tranbärsbrustabletter da shit! Hur bra som helst!! Smakar jätteäckligt, men hjälper superbra! Bara ett litet tips såhär i tranbärssnacket! Hihi.

Utgången blev också lyckad tycker jag! Hyfsad musik och en del folk man kände igen! Läskiga sliskäckel fanns ju såklart, men uppenbarade sig nästan när vi gick som tur var!!

Dagen har spenderats hos mor och far! Jag har sovit mig igenom en stor del av den kan man säga! Låg i Christians knä och sussade medan har kollade på Inter-matchen! Myys!♥

Hoppas på att få min iPhone imorrn!! Det vore änna väldigt trevligt! Tror inte mina skal kommer förrän på onsdag tidigast dock! Men men, man kan inte få allt på samma gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0