Nytt år! Vårat år!

Då är 2010 över och 2011 kan börja!! Härligt härligt! Tror att det kommer bli ett riktigt kanonersår!!

Vi firade in det nya året hos min bror och hans flickvän, och såklart lite annat folk! Vi bjöds på välkomnstdrink, förrätt och varmrätt! Till efterrätt hade vi kladdkaksbuffé där alla som kom skulle ha bidragit med en kladdkaka! Underbart gott, men ack så mättande! Efter två tuggor på varje bit så var man ganska mätt! Hehe!
Hatten av för Erikas GI-kladdkaka som var riktigt god!!

Sen drinkade vi lite och lekte papperspåse-leken och lite andra smått störda lekar som fick en att skratta högt! Riktigt roligt!! Sen började klockan dra sig mot tid-att-gå-till-torget, men då backade dom flesta ur då det regnade lite. Så det blev jag, Christian, Erika, Magda och Karin som begav oss fram till händelsernas centrum!!

Inte sådär jättemånga på torget i år tyckte jag... Och vad är det med småttingar och det nya modet: ickebefintliga klänningar och hudfärgade strumpbyxor?!?! Eeeeh...SOLVEIG!!!

Men roligt hade vi ändå! Erika blev rädd för en självmordsbombare och fruktade för sitt liv! Moahahaha! Det var det bästa ever!!
Till slut slog klockan tolv och fyrverkerierna började!! Jättefint, men inte särskilt stämningsfullt då dom spelade ett Grease-medley samtidigt. Ursäkta?? Vad var det för fel på Halo som dom spelade förra året?? Eller varför inte köra den gamla, men ändå bästa, Happy New Year!!
Jag älskar Grease, men inte till nyårsfirande! Skam över det!

Sen begav vi oss tillbaka till Jonas och Stina! Det blev lite spelande av corona, där jag fick stryk av Stina! Haha, jag är verkligen så dålig på det! Men kul är det!
När klockan närmade sig halv tre gick vi hem till mamma och pappa för att sova där! En helt perfekt nyårsafton!


2011 kommer så att bli vårat år! Bröllopsplaneringen är i full gång och i augusti står vi framför altaret i kyrkan och säger "ja" till varandra! Ni anar inte vad vi längtar!
2011 blir vårat sjätte år tillsammans! I 6 år har vi älskat varandra, och många många fler år ska det bli!♥


du och jag
vi två
så länge vi båda andas!♥♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha hade glömt det där med självmordsbombaren!! Vem var han? Såg ju ut som en iaf :P hade en del minnesluckor från den kvällen alltså! Usch!



Kul att ni gillade min kaka! Föreställ dig den lite kladdig också som den skulle varit.. Mmm.. Finns på arlakoket.se btw ;)



Kram!

2011-01-03 @ 22:48:42
URL: http://erikasbloggomalltutomode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0