Bröllop och fotboll; en fin kombination!


Hoppla! Nu gick det sådär lååång tid mellan inläggen igen! Pris som Sveriges största bloggerska ligger nog långt borta, men priset som Sveriges sämsta ligger närmare! När får jag det priset tro??

Har legat på altanen hos mor och far en stund här nu! Äckligt varmt blev det efter ett tag så därför svalkar jag mig här! Christian har slutat jobba och ska komma snart men först skulle han åka och köpa en klocka med GPS och skit som man har när man springer. Mycket nödvändigt tydligen!

Hur går det på bröllopsfronten då?? Jodå, helt okej! Inbjudningskorten har kommit och alla är adresserade och klara! Har delat upp dom i frimärkshög och vi-delar-ut-dom-själva-hög! Ååååh, dom är hur fina som helst! Blev så grymt nöjd! Kan lägga upp en bild på dom här sen när de är utskickade och klara!

Har även fått beskedet att min brudklänning kommer senast i början av juni!!!! Hur mycket tror ni jag längtar??!!?! Ska dock låta Stina hämta den om den kommer när jag är i Turkiet! Vågar inte ha den liggande på Hjertbergs! Tänk om nåt skulle hända! Näe, nån får allt vackert hämta den åt mig!

I veckan ska jag även gå in till Gloriosa och kolla upp buketterna! Vet redan hur min ska se ut, men är lite lost på tärnbuketterna! Aylins lilla näbbukett ska endast bestå av liljekonvaljer! Hihi, kommer bli hur sött som helst!

Jag och Christian ska även kolla ut vigselringen! Tror jag vet vilken jag vill ha, nu är det bara prisklassen som ska sättas! Hehe! Christian lär få sätta ner foten...!♥


Ikväll ska jag sitta bänkad framför Canal+! IFK möter Gais!! Åh hade så gärna velat åka och se den matchen, men Christian måste träna och ingen annan har det IFK-intresset tyvärr...! Aja, huvudsaken är att jag får se den iallafall! Så mellan 18.30 och 21.00 är jag icke anträffbar!

Nu ska guldet hem till Göteboooooorg!



                   

Favvospelarna Tobias Hysén och Andreas Drugge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0