Rubrik?


Hopp å häpp vad stressigt det kan bli! Att man aldrig lär sig liksom...! Vi åker till Turkiet nästa helg och från och med nu på fredag så jobbar jag alla nätter utom två fram till lördagen då vi åker! Det betyder att jag behöver fixa 95% av allt vi ska ha med oss nu den här veckan!!! STRESS!!!

En ny bikini och nya ballerinaskor står högst upp på listan! Får bli en sväng till Stadium imorrn, dom har grymt snygga bikinis tycker jag! Vill helst ha en vit virkad liten sak, men har inte hittat nån! Har dock hittat en jättefin på nelly.se men 800 kr är lite väääl mastigt för ett par tygbitar! Om jag inte fjäskar med Christian då, såhär på förlovningsdagen...! Hehehehe!

En mycket rolig sak dock är att jag kommer i mina jeansshorts som jag köpte för två år sen! Hurray!!! Dom passade inte förra sommaren men i år satt dom perfekt! Niiiice!

Köpte ett par nya skor idag när jag, mamma och Aylin var på stan! Ett par blommiga tygskor blev det! Perfekt! Nu har jag ett par svarta, ett par vita och ett par blommiga! Kan jag matcha hejvilt! Great!


Näääääe, nu får det allt bli lite mat innan taxfree-beställningen ska skickas in!


Stinis och jag!
Jag med en tredjedel av tärnorna; Stiiiiina!♥


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är grymt duktig på att uppdatera ;)

2011-07-11 @ 19:47:39
URL: http://asajohansson88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0