Så det kan bli!

Först och främst: YES!!!! Eric Saade gick vidare till finalen imorrn!!!!!!! Jag utförde ett fruktansvärt glädjeskrik och blev galet glad! Älskar den låten, den är så jävla bra och Eric är fantastisk!!
Intressant dock med alla människor som säger att dom hatar allt som har med Melodifestivalen och ESC att göra, men ändå har dom stenkoll! haha, roligt tycker jag! Vad sägs om att byta kanal?! Hehe!


Ikväll är det fotboll som gäller!! Rackeby möter Örslösa, som leder serien by the way! Hoppas Christian fortsätter i samma andra som han gjort hittills! Han har varit grym som enda målgörare! Stooooolt flickvän på kanten kan jag säga! Och snart kan jag titulera mig som en äkta fotbollsFRU!♥ Hihi!

Har rotat bland alla våra sommarkläder också! Vi åker ju till Turkiet om två veckor!!!!!! Som jag längtar! Har suttit och bläddrat i taxfree-katalogen och kommit på att jag kommer shoppa upp en jäkla massa pengar från den lilla rackaren!
Men iofs så shoppar vi inte så mycket i Alanya längre. Har tröttnat på kläderna där nere som varit samma i typ fem år! Christian brukar shoppa loss i Billabong-butiken där han som jobbar känner igen oss varje år! Haha! Får snart sätta upp ett foto på oss på väggen!
Förra året hittade vi också en jättebra butik som var som Gina Tricot fast mycket billigare och grymt snygga kläder! Dit får det allt bli ett återbesök!

Ååååh, ligga och steka hela dagarna i solen, dricka smarriga drinkar, äta lunch på stranden, vimla runt i stan på kvällarna! Kommer bli sjukt underbart som alltid! Hur kan det liksom inte bli det när man har finaste blivande mannen med sig?!♥


Förresten kan jag avslöja att jag har hittat min vigselring!!!! Ska åka och köpa den nästa vecka! Hur den ser ut?? Hmmm, kan väl säga såhär: bling bling bling bling!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Ekorrgoset äger;) men hade varit häftigare om hela buren fått explodera...jävla latatyskar...sopa fortare!

2011-05-13 @ 13:10:24
URL: http://itsmeandthedog.blogg.se/
Postat av: Mathilda svarar

Haha, exakt! Och det enda bidraget där folket skulle vara barfota var EFTER hans låt! Sjuuuukt!=)

2011-05-13 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0