Stop! Don't say that it's impossible!


Här sitter man i soffan och kikar på IFK Göteborg som möter IFK Norrköping! 2 - 2 står det och det får man väl tycka är ganska orättvist då Hysén hade en riktigt snygg träff som gick rätt i ribban! Får hoppas att dom får in ett mål snart! Fick hoppa över B-lagsmatchen som Rackeby spelade idag, då Hysén och Drugge lockade mer att slänga ögonen på!

Igår var det ju som sagt ESC som drog mina ögon till tv-rutan! Shit! Har aldrig varit så nervös förut! Sedan -99 så har ju Sverige aldrig fått några höga poäng så det har lönat sig att vara nervös. Snarare att man stängt av i förtid för att det varit så jävla trökigt!
Men igår satt jag med världens handsvett och ville bara veta resultatet! Han gick ju från etta till tvåa till fyra till tvåa till trea till etta....och till slut hamnade han på bronsplatsen!

Men jag ser det som en vinst! Såhär bra placering har Sverige inte fått sen "Take me to your heaven" vann -99 och dessutom så vann Eric Saade semifinalen i torsdags med högst poäng av alla!
Och icke att förglömma låtskrivaren som varit i ESC-final fyra år i rad nu! Hur grymt är inte det?! Och han ska sjunga på vårat bröllop! Hihi! Liiiiite får man väl skryta om det iallafall?!

Nu är schlageryran över för i år till min stora sorg....! MEN! Låtarna kommer fortsätta spelas hemma hos oss, jag är inte trött på dom på långa vägar! Hihi!



På bröllopsfronten då....!

Nu är alla inbjudningskort utskickade och redan har anmälningar börjat ramla in hos värdparet! Jätteroligt att folk anmält sig redan nu! Känns väldigt bra! Hoppas alla på gästlistan kan komma bara!

Jag var och sjöng hos min f.d. körledare och sångpedagog Nina i torsdags! Hon hade gjort iordning noter till sången jag ska sjunga och det lät hur bra som helst! Gött att få lite feedback på det man sjunger! Ibland tycker man ju själv att det låter rätt okej men i själva verket låter man som en tupp med halsfluss! Hehe.
Men tydligen lät det bra och jag känner mig lite säkrare på min sak att ställa mig i kyrkan och sjunga! Tusen tack än en gång, Nina! Det betydde jättemycket att du tog dig tid att hjälpa mig!♥

Jag har även mailat en tjej på Henry's Bageri om bröllopstårta! Vi vet ungefär vad vi vill ha så nu behövs bara ett möte för att sammanställa det hela! Åååh, kommer bli världens godaste tårta om vi kan få det som vi vill!

Imorrn ska jag gå in till Gloriosa och kolla allt med brud- tärn- och näbbuketter! Hoppas dom har tid så dom kan göra dom! Finare buketter är svårt att hitta än de som dom gör på Gloriosa!

Hindersprövning och efternamnsbyte ska skickas in i veckan! Iiiiiiih! Jag ska få byta upp mig!!!

Och som sagt, min brudklänning anländer i början av juni!!!!!! Tror ni jag blir galen av längtan?!?!?!?!?!



Så ligger livet till just nu! Jag trivs otroligt bra kan jag säga! Nu ska jag glo det sista på matchen och sen väntar hockeyfinalen!! Christian ska vara glad som har en sportgalen flickvän! Och det är han nog också....!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0