Det är upp till dig!


Jag har suttit och sett vartenda avsnitt av "Fyra bröllop" som går på fyran! Riktigt roligt program men jag har upptäckt en rätt skrämmande sak....

Faan vad gnällig och tetig man är egentligen?! Jag brukar studera allt allt allt in i minsta detalj och hitta fel på det mesta.. Hehe. Brudklänningarna har jag typ inte tyckt om nån utav dom, platserna dom har valt att gifta sig på har väl varit helt okej dom flesta men när det kommer till utomhusbröllop på nån blåsig klippa eller mitt i snårskogen då tappar dom mig.

Maten har varit buffé dom flesta gångerna och det är nåt som jag inte tycker om när det gäller bröllop. Att bli serverad är liksom själva grejen tycker jag.
Underhållningen som dom har haft under middagen har många gånger varit antingen löljliga eller tråkiga. Själva festen efteråt har väl varit rätt okej, men brudvalsen har varit heeeemsk! Typ inte ett enda par som dansat en ordentlig brudvals... Sjukt tråkigt!

Jaa, såhär låter alltså jag när jag ser det här programmet, men varför??

Det är deras bröllop, deras idéer och deras val! Jag skulle aldrig kunna gifta mig i ett par slitna Converse-skor men tydligen finns det dom som vill det och självklart ska dom då göra det!!

Gifta mig borgligt finns inte på kartan, men fler och fler väljer att göra det och såklart ska man inte gifta sig i kyrkan om man inte tror på det som sägs där!

Det är det jag har upptäckt nu med bröllop att det finns tusen olika sätt att gifta sig på och inget är rätt eller fel utan det är helt upp till de som gifter sig hur de vill ha det!

Jag skulle aldrig kunna vara med i "Fyra bröllop" för jag är alldeles för kräsen och tetig för att kunna göra en rättvis bedömning, men jag har upptäckt hur fräcka bröllop kan vara trots att det inte alls är min stil!

Man ska alltid komma ihåg att det är eran dag! Det är ni och endast ni som ska bestämma hur dagen ska se ut! Det är en av de viktigaste och finaste dagarna i erat liv! Gör allt för att få den perfekt på erat sätt!



Vi vet exakt hur vårat bröllop ska bli!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0